Indesit IDVA 835 EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit IDVA 835 EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maria Koblens 14-02-2013
Geschreven voor: Indesit IDVA 835 EU

Goede droger. Maakt niet veel geluid. De was is snel droog o.a. via talloze keuze-programma's. Eenvoudig in gebruik. Bovendien zeer scherp geprijsd (Aangeschaft bij Redcoon.nl). Kortom: zeer tevreden.

Peter Aalsmeer 31-03-2012
Geschreven voor: Indesit IDVA 835 EU

De IDVA 835 gekocht via de MEDIAMARKT webshop. Goede service. Rond de middag besteld en 24 uur later stond de machine te draaien.

Men bracht de droger alleen tot de eerste deur over de drempel. Staat ook netjes in de voorwaarden maar toch. Aansluiten is extra betalen.

Onze keus was eerst gevallen op de goedkopere IDV75 echter voor een paar tientjes meer hebben we toch gekozen voor de IDVA 835. De keuze komt door de electronische vochtmeting waardoor de machine niet te lang doordraait als de was al droog is. Ook heeft de machine start uitstel en een iets grotere inhoud.

Top machine tot dusver. Droogt zeer goed op de warmste stand. Aanrader. Prijs en kwalieit TOP.

Over de duurzaamheid valt nog niets te melden.